DEMO.EGYPT
اهلا وسهلاً بك زائرنا الكريم .
يمكنك التسجيل لدينا للمشاركه في أقسام المنتدى المختلفة
لأن المنتدى يحتاج إلى جهود اعضاء ومشرفين للنهوض به
تقدموا بالتسجيل وتقديم طلبات الإشراف على احد الأقسام . شكراً
DEMO.EGYPT
اهلا وسهلاً بك زائرنا الكريم .
يمكنك التسجيل لدينا للمشاركه في أقسام المنتدى المختلفة
لأن المنتدى يحتاج إلى جهود اعضاء ومشرفين للنهوض به
تقدموا بالتسجيل وتقديم طلبات الإشراف على احد الأقسام . شكراً
DEMO.EGYPT
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DEMO.EGYPT

منتدى أبناء مصر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلام فى حب الزمالك

كاتب الموضوعرسالة
abdo_masrawy
مــديـــر الــمــنــتــدى
مــديـــر الــمــنــتــدى
abdo_masrawy

كلام فى حب الزمالك Empty
مُساهمةموضوع: كلام فى حب الزمالك   كلام فى حب الزمالك Empty2011-08-17, 10:08 am

لم اشجع الزمالك من أجل انتصاراته..♥.. ولن اتركه من اجل خسارته عشقت الزمالك قبل أن أعشق بطولاته..♥.. وان تركته يوما..♥.. فا أنا ميت لا محالة..♥.. أفعل فينا يازمالك ماتشاء..♥.. فقد فعلناها وعشقناك..♥.. نحن لانعرف البكاء..♥.. فقد علمنا الزمالك الفخر..♥.. وال...وفاء قلبي الزمالك جوة قلبي اه بقولها ومش بخبي هو ده الحب اللى انا أتربيت علية أنسوا انى ابعد عنوا أنسوا ...لو تشوفوة لو تحسوا الزمالك غالى عندى قد اية الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا عمرى .. الزمالك حب عمرى مش هشجع غيرة عمرى مش هيمشي لوحده ابدا مهما كان يحصل .. مهما يحصل مش هسيبة حد ينسي يا ناس حبيبوا ده اللى بيني وبينة عشرة من زمان الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا الفانلة البيضا انا هفضل احبها الفانلة البيضا زملكاوى انا الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا الفانلة البيضا بخطين حمر انا هفضل أحبها طول العمر انا هفضل أحبها طول العمر زملكاوى انا فى اى حته واى مكان نروحه نادينا عظيم ووراه دايما فرسان اول ماتسمع اسمه الخوف تشوفه اى بطل بيبان قدامه جبان دا فريقي فريق كبير بطل حقيقي العبو اكسبو دايما يا ابطال 100 سنه فاتو عليك وانت فى قلبى تاريخ اتبنا عالى بعزم رجال الزمالــــــــك كلمه بسبع حروف بيهزو كيانى وهقلها تانى خد عمرى كله واشوفه دايما فووووق

كلام فى حب الزمالك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أغنية الزمالك 2011 - ايمن حبشي الزمالك قادم
» أغنية الزمالك 2011 - ايمن حبشي الزمالك قادم
» شيكا ميسى الزمالك
» كلام الكابتن طارق يحيى عن (قطه)
» اخر اخبار الزمالك 28/7/2011